На зв’язку – життєві людські проблеми

На зв’язку – життєві людські проблеми


За графіком участі центральних органів виконавчої влади у роботі прямої телефонної лінії Кабінету Міністрів України, 26 червня цього року, відбулося телефонне спілкування першого заступника Голови Державної служби з питань інвалідів та ветеранів Володимира Сіроштана з громадянами України – інвалідами і ветеранами, їх рідними. Протягом двох годин напруженої праці в приміщенні Клубу Кабміну надійшло 20 телефонних звернень з різних регіонів іобластей України. На відміну від попередніх телефонних ліній, колинайактивнішими були мешканці столиці, цього разу географія дозвонювачів виявилася більш широкою: Рівне, Київ, Запоріжжя, Котовськ, Харків, Волинь, Одеса, Ужгород…
 
Питання були різні. Здебільшого вони  стосувалися соціальних аспектів – пільг, прав і гарантій інвалідів та ветеранів, розв’язанню тих чи інших проблем на регіональному рівні. Не дивно, що напередодні Дня Конституції України люди з біллю говорили про порушення їхніх конституційних прав, просили вплинути на конкретних  керівників регіонального чи місцевого рівня, скаржилися на низький рівень медичного обслуговування.  Інваліди, представники  інших мало мобільних  категорій громадян відзначали наявність численних бар’єрів для нормального життя. Деякі буквально перебувають у відчаї, зі сльозами говорили  про наболіле, просили допомогти у вирішенні якихось побутових питань, надати матеріальну допомогу на лікування тощо. І перший заступник Голови Служби уважно вислуховував всіх і кожного, намагався реально допомогти у кожному конкретному випадку. Багато запитань стосувалися пенсійного забезпечення, певних майнових, земельних  проблем, вирішення інших життєво важливих побутових питань людей з інвалідністю та ветеранів.
 
Під час прямої телефонної лінії, в якій також брали участь директор Фонду соціального захисту інвалідів України Ернест Скібінський та  керівники ключових структурних підрозділів Служби, всі адреси та номери телефонів людей, які звернулися цього дня, ретельно фіксувалися  та записувалися на аудіо. Окремо перебіг прямої телефонної лінії стенографувала керівник сектору по роботі із зверненнями громадян. Тож, все під контролем. Багато питань вирішувалися на місці, а більш складні, які вимагали  глибокого та ретельного вивчення проблеми, бралися на замітку з твердою обіцянкою вирішити їх найближчим часом. Як запевнив Володимир Сіроштан, жодне з телефонних зверненьгромадян, що надійшли цього дня не залишеться поза увагою фахівців Служби.

Схожі новини